zondag 10 mei 2020

EASEL DOOSJE


Zo.... hallo...

Daar ben ik weer eens met een nieuw project...... drie zelfs , alleen alle drie hetzelfde patroon maar dan dus een beetje anders.

Het is de maandelijkse tag bij Kimya (mei) en ontworpen door Tiets. En ik vond het dus zo'n leuk model dat ik er al een paar gemaakt heb.....hihihi
Het is dus een easel-doosje, en easel betekend zoiets als; staander.... en wat je dan dus kan platvouwen, neerleggen om hem te versturen.
Als je hem ook nog wilt maken, het filmpje staat op You Tube : Tag mei  .

Ik heb bij deze het mooie papier van Mintay gebruikt...Old Manor. Zò verliefd op!



Ik heb als stopper ( dat moet je wel hebben, en dat kan van alles zijn, als je 'kaartje/ label' er maar achter blijft hangen) een chipboard tekst van Tim Holtz gebruikt, welke ik eerst op kraft en gekleurd cardstock heb geplakt. En plak het met dik tape op, dan weet je zeker dat ie blijft hangen..
Die tekst heb ik nog weer bewerkt met Dimensional Magic , dat droogt doorzichtig op en geeft zo'n leuk effect.
De blauwe bloem is zelf gemaakt, gestanst en flink opgebolt.  Beetje kaasdoek er achter...



...en natuurlijk een "Handmade' sticker er op...dat hoort...



En deze is in opdracht gemaakt voor mijn buurvrouw.... een kleinkind werd 9 en zij komt wel eens boven bij ons als ze bij opa en oma logeert. En zij vind mijn projecten zo mooi, dus oma had bedacht dat ik wel iets uit mijn kast kon verkopen aan haar, om als zijnde verjaardagskaartje/ kadootje te geven..... nee dus , ik kan heel slecht afstand doen van dat wat ik gemaakt heb. Tenzij ik het speciaal gemaakt heb....kennen jullie dat?
Maar goed, mijn man bedacht dus, waarom niet dat doosje? Is redelijk snel klaar ( m'n buurvrouw kwam ook pas 1,5 dag van te voren........) dus die werd het. 
Ik vind hem leuk geworden....van de week nog maar eens vragen aan m'n buurvrouw wat haar kleinkind er van vond....



 Kaartje er in om wat op te schrijven...


En dan deze..... net af, vers van de pers...deze is voor mijn moeder, voor moederdag.
Het kaartje met tekst is van Graphic45 en het designpapier is een oude lijn van Prima Marketing (eens gekregen van een oud teamlid bij Kimya en kwam dus nu mooi van pas) .


Hier blijft mijn tag achter een leuke sticker plakken. Die ik net gister binnen had gekregen. Besteld bij Josje op Facebook. Zijn ze niet geweldig?



Hier zie je hem nog beter, maar omdat ze wit zijn ,en ik dat nu niet zo mooi vond passen, heb ik hem bewerkt met distress inkt. Ik heb er wat druppels opgedaan met Nuvo drops. Die drogen doorzichtig op zodat het net waterdruppels lijken.
En zie je die bloem? Dat is een grote stans en daar heb ik de randjes van geknipt met een kinder kartelschaar, je kent ze vast wel. Ik koop ze vaak in de kringloop. Daar kom je ze best vaak tegen.



 Ze zijn dus lekker alle drie verschillend..... maar dat is ook het leuke, het is maar net voor wie je hem maakt en je past het dan aan aan die persoon....lief, stoer, kinderlijk...maakt niet uit.

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en vergeet vooral niet om een reactie achter te laten, die vind ik namelijk heel leuk om te lezen... bedankt daarvoor.

Tot een volgende keer..

 lieve groetjes van mij...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten