vrijdag 27 maart 2020

KAARTJE VOOR FEMKE


Hallo, hier een post van mij.

Zoals ieder jaar maken wij, als team, een kaartje voor Femke...de "baas" van het Kimya-designteam.
Er wordt altijd een klein album van gemaakt. Dus allemaal hetzelfde product, dit keer een zakje, met daar in een kaartje. 




Dit is de achterkant.... met die hele leuke tekst-stempel.....die ik nog nooit gebruikt had!!!!



Ook deze stempel nog nooit gebruikt...ik ging 2 keer in het jaar naar de Stempeldagen van Creafine.
En daar ging ik dan ook altijd wel met een vol tasje de deur uit. Deze stempel is van Stampendous...die heeft echt leuke teksten...ik heb er meerdere.

Je ziet hier ook goed dat ik de ballon bewerkt hebt met Glossy Accents, dat geeft een heel leuk effect.



Hier dan het meisje, ze is van Whimsy Stamps. En ik heb ze ingekleurd met m,n Distress inkts.



Ik vind hem heel leuk geworden. Het is iets wat ik normaliter niet maak en om het dan dus zo af en toe te doen is dus erg leuk.


De groetjes van mij en tot een volgende keer...







1 opmerking:

  1. Dit is een leuke toevoeging in het boekje wat jullie met elkaar maken,zal vast een prachtig werkstuk worden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen