maandag 9 april 2012

WITH LOVE

Ik vind deze stempel zoooo leuk.Ik heb hem nu in wat donkere kleuren gemaakt, de volgende wordt wel een stuk gekleurder.
De pins komen bij de Xenos vandaan en de grote bloem is ( volgens mij) van Magnolia. De kleinere komen uit de hobby-winkel.
Het papier is van Maja design,' blomstra' genoemd.
Nou, bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot de volgende keer....


I love this stamp soooo much.I've made it in some darker colours this time. Next time it will be much colorfull.The pins are from the Xenos and the big flower is ( i believe) from Magnolia. The smaller one's came out of the hobby shop.The paper is from Maja-design, named' blomstra'.

Well, thanks for visiting my blog, see you next time......

1 opmerking:

  1. Hoi, hoi, je kaartje is weer schitterend. Lekker knus die twee saampjes.
    Ik kan me er nog niet toe zetten om te gaan knutselen, vind alles prachtig om te zien maar zelf al mijn troep weer tevoorschijn te halen.... blah.
    Truste, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen