maandag 7 mei 2012

GONE FISHING

Hoe vinden jullie deze? Had ik al lang geleden ingekleurd, ook het vissen-papier had ik al lang in huis.
Het is van Bella blvd "camped out". Het stippeltjes-papier is van colorbar en heb ik gekocht bij hobby Hip en Happening. De creme en roze bloemen zijn van Marianne design.Heb ik ook daar gekocht.De rode bloemen heb ik eens gekocht bij Paper & Pictures in Doorn.
En de pearls komen van Prima Marketing, E. .

Bedankt voor het bezoekje en tot gauw....



How do you like this one? I colored it a long time ago, also as the "fish-paper". It's from Bella blvd, named "camped out".
The paper with dots is from colorbar and bought it here by the local craft store.The creme and pink flowers are from Marianne design, and the red flowers are bought by Paper & Pictures in Doorn. The pearls are from Prima Marketing E. .

thanks for the visit and see you soon...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten