donderdag 13 september 2012

YOU & ME

Dit is dan het tweede kaartje...ook leuk he? Ik heb deze Tilda al verschillende keren voorbij zie komen bij ( de bekende) mede- bloggers en hoop dat die van mij tussen dat rijtje past. En ik vind haar eigenlijk wel erg lief...en ik heb dat met Tilda's die ik erg leuk vind..die zou ik dan graag aan mijn collectie toe willen voegen.
 
 
 Zij komt dus ook uit de Turning Leaves collectie. De blaadjes komen uit de herfst collectie van 2008.
Verder is ook deze "postcard"stempel van Portobello Road en de tekst stempel...ik gooi altijd als eerste de verpakking weg omdat het lastig is om ze dan weer terug te stoppen.
Het oranje stippelpapier ( alletwee ) is van Rayher.

Tot een volgend kaartje en bedankt voor het bezoeken van mijn blog.

So...this is the second card....i love her as well. I saw this Tilda many times with fellow bloggers , more famous than i am , and hope that my card fits between them.
And i like her , even so much that i must own her! 

Well, thanks for visiting my blog and till the next card...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten