donderdag 31 januari 2013

CUP OF TEA ?

 
 
 
Do you want a cup of tea ?  Wat is ze leuk he? Ik heb haar al heel wat keertjes op die of gene haar blog  gezien, dus had ik nu zo iets ....die wil ik hebben. En ik heb haar gevonden in een webwinkeltje met afdrukjes. Ik heb alweer nieuwe kleurtjes in m'n gedachten voor de volgende......
Het hartjes - papier komt van een blok bij de Witte boekenmarkt vandaan. En alle bloemen heb ik zo her en der weggesnaaid....om het zomaar te zeggen.En de tekst is van een vel waar 6 van zulke stempels op staan....nou ja , allemaal een eigen tekst natuurlijk. Volgens mij van Marianne Design.
 
 
 
Nou , dat was hem weer , hopelijk bevalt ze jullie en tot een volgend kaartje dan maar.....
 
 
 

 
 

Do you want a cup of tea ? How do you like her ?  I had seen her so many times on other blogs , so now was the time to buy her and make a card of it.
And i have already new colors in my mind for her.....


I believe the text stamps are from Marianne Design.

Well, this was it....hope you like her and till the next card..........


3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaartje Martine, prachtig van kleur en details!!

    Lieve groetjes Marja,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé zus, ze is leuk zeg. En weer mooi ingekleurd ook. Misschien dat ik het weekend ook weer eens zin heb om te freubelen.
    Groetjes, je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martine,

    Nou schenk maar in die thee ik krijg er helemaal zin in als ik jou kaart zie wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
    En je heb de stempel heel mooi ingekleurd super kaartje hoor Martine.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen