donderdag 11 april 2013

HET IS ME GELUKT !

 
Nou zullen jullie wel denken....wat is er dan gelukt ??? Het maskeren !!! Nou had ik dit geleerd bij de stempeldagen van Creafine , maar had het thuis nog niet in de praktijk geprobeerd . En sommige van jullie hebben deze techniek waarschijnlijk al veel langer onder de knie , maar ik liet dat maar steeds langs me heen gaan . Ik ga nu natuurlijk helemaal los !!! Dat snappen jullie zeker wel....hahaha . Jullie zullen deze Edwin gauw ingekleurd en op kaart zien...dat beloof ik jullie.....
 
 
 
 
 




Tot gauw dan maar en een hele leuke dag allemaal.......

4 opmerkingen:

  1. Gaafffff... kom op met die knalkleuren... hihihih!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martine, superleuk is dat, ik heb het ook nog nooit gedaan hoor, maar het ziet er zo leuk uit, ik ben dan ook heel benieuwd naar je kaartje. Overigens wel een hele gave stoere kaart zo te zien, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martine,

    Goed gedaan ik ben benieuwd hoe je kaart er uit ziet met deze stempels maar als ik naar je vorige kaart kijk dan gaat dat helemaal goed komen ha ha .

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen