woensdag 23 oktober 2013

THE MUMMIES ARE COMING !!!!!!

 
Hallo iedereen....
Kreeg een paar daagjes geleden ineens een ingeving...ik wilde toch wel een te gekke Halloween kaart maken , maar ja , maak hem maar eens anders dan anders.... Toen bedacht ik me om "Edwin als Mummie" gewoon een paar keer te stempelen . Of is het nou Tilda ? Zo onder het verband kan je het eigenlijk niet zien....hahaha .
En ik had bij Doe@ding van die mini cardsprings van Papermania gekocht , en die heb ik hier op gebruikt . Ze "springen" alleen niet zo zoals ik het gewild had .
 
 
 
 

Op de foto hieronder zie iets meer . Voor de rest heb ik ook nog wat verbandgaas gebruikt , en het een beetje uit elkaar getrokken voor wat meer effect . Het paarse papier is van color-core en dat met de beestjes is van My Minds Eye en heet spiders . Het zwart /witte stippeltje is van colorbar . Dan heb ik de tekst zelf gestempeld , dit komt van een heel alfabet , maar weet niet meer van wie . Dan is de grote mal van Go Kreate , nr. 14 . En de boom heb ik zo uitgestanst gekocht , weet ook niet van wie die is . De vlaggetjes zijn van La La Land Crafts en de glimmertjes zijn van Art Talent .
 
 
 
 


De vlaggetjes zijn trouwens ook van color-core en heb ik even bewerkt met het schuurpadje . De mummies zijn ingekleurd met m,n Faber Castell potloden.....nou ja ingekleurd ...er is weinig kleur gebruikt...hahaha .





Dit was hem weer voor vandaag....tot een volgend kaartje maar weer........

1 opmerking:

  1. Ha ha wat heb je dit leuk gedaan lekker Halloween hoor Martine!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen