vrijdag 20 mei 2016

IT'S RAINING CATS AND DOGS

Hallo iedereen , dit keer heb ik een leuk album voor jullie .  Vorige week heb ik aan de Scrap en bep meegedaan van Tiets , Van een fruitzak en labels maak je op die avond (via facebook) dit projekt , en je hebt dan een goeie week de tijd om hem verder af te maken . We hadden dit keer zelfs iets meer tijd , wat mij wel goed uitkwam....ik heb het een beetje druk met de hobby zeg maar .


Ik had papier klaar gelegd...totdat ik er achter kwam dat je dat ook achteraf nog kan uitzoeken . Vind ik persoonlijker wel makkelijker....ik verander nogal eens van smaak... ;) 



Ik heb dus besloten om mijn Graphic 45 papier aan te snijden !! Vind het zonde want het is zò mooi .
Maar goed , het papier heet dus Raining cats and dogs......vandaar mijn titel . Hier heb ik dan dus mijn  album mee beplakt . Behalve het zwart wat je hieronder ziet . Dat is van de Action .
Op de voorkant heb ik ook verschillende letters geplakt en beplakt . Ook deze zijn van de Action...ik denk dat ik de rest van de voorraad ook maar ga halen.......nu ik dit zo gedaan heb ben ik bang dat ik het vaker ga doen ! Het is wel eventjes werk.....je legt de letter op je papier en trekt het na met potlood . Dan knip je dat BINNEN de lijntjes uit en als het goed is past hij dan precies op je letter . Plak vast en plak op je projekt . Door het hele album heen heb ik blaadjes geplakt van Leanne Creatief . Beetje aangezet met Distress Inkt . Voor de 'oudere look '. Ja , veel valt er niet over te vertellen.....het is alleen maar hetzelfde merk papier . O ja , het hartje is van MFT ( My favourite things ) . En dan zit ie bij meerdere stansen . O.a een beker . Een paar kraftlabeltjes van Kimya en wat plakpareltjes en je bent klaar !!










Hier nog de achterkant .......hoe lief al die hondjes ! Ook hier nog een kraftsticker van de Kimya .







Dit was weer een bericht van mij , ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlieten voor me.....zò leuk om te lezen.....
Geniet van jullie dag en ik ga weer verder...er moet nog zoveel ( hobby ) gebeuren !!!! DOEI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten