woensdag 29 juni 2016

Ik heb 22 juni met de scrap en bep meegedaan ....... altijd leuk en heel gezellig . En toen ik hem aan het pimpen was heb ik ook een beetje op Pinterest gesnuffeld . Daar kwam ik min of meer net zo'n boekje tegen . Hier was de "kaft " rond geknipt...en dat vond ik eigenlijk wel leuk . Dus bij deze.....mijn scrap en bep boekje ....




Ik heb wel de spulletjes uit het pakket gebruikt maar niet alles.....alleen de kleinere witte labels niet geloof ik...hahaha .




Als je dus besluit je kaft te veranderen , dan heb je dus wel meer zicht op je voorkant die je dan dus iets 'dikker' kan versieren .
Anders past hij niet in het bakje en kan hij niet meer dicht !




Ik heb de La Provence- plaatjes van Studio Light gebruikt . Heb het album voor m,n moeder gemaakt....Die ging ieder jaar met mijn vader daar naar toe tot  hij twee jaar geleden overleed....
Nu is ze wel weer uitgenodigd door het Franse echtpaar daar , maar ze durft geloof ik niet .
Misschien dat de mooie plaatjes haar over de streep halen .



Verder zitten er weer genoeg labeltjes op , net zoals de lettertjes ( woordjes) van Tim Holtz .






Zo heb ik nu ook dat witte band gebruikt.....het lijkt een beetje op visnet . 




En de laatste bladzijde.......zoals er staat...sentimental memory......een sentimentele herinnering .....






Hier onder dan nog de spulletjes die ik heb gebruikt , en zoals jullie weten...klik op een plaatje en je komt in de shop.

Groetjes     






SCRAP en BEP pakketje 22 juni 2016, basisset  Studio Light Stap voor stap A4 La Provence nr 1345 Hangetiket, labels met koordje 15 x 24 mm 100 stuks Bruine papieren labels 35 x 70 mm 100 stuks Lint Oceania wit opengewerkt 40 mm x 1 meter Cotton wax, 1.5 mm x 20 meter, wit Idea-Ology Chitchat Stickers, 6 vellen, kraft/wit 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten