woensdag 1 maart 2017

KAART MET STRIK

Zoals beloofd , ze staat nu op m,n blog .
Deze kaart doet mee met een challenge bij Tiets , en moest aan een bepaald kleurenpalet voldoen . Nu zag ik al dat de meeste het rood hadden uitgekozen , ik vond het juist mooi om het lichte kleurtje ( een soort lichte perzikkleur) er uit te pikken . Met wat subtiel rood....nou dat is gelukt . Ik heb er een Dutchdoobadoo mal voor gebruikt . En nu ik hem voor het eerst heb gebruikt vind ik hem heel leuk....zo leuk dat ik er gelijk nog eentje gemaakt heb , voor weer een andere challenge .


Zoals je ziet heb ik er een mooie strik omheen gemaakt , het is van rekbaar kant , wat ik bij de Xenos heb gekocht . En er zit een leuk lijstje op van de Action , waar precies zo'n klein plaatje inpaste .



Ik heb het mooie papier van Pion gebruikt . Hadden jullie vast wel herkent , ik denk dat bijna iedereen dat wel een keer gebruikt heeft ! Het heet Summertime in the garden . Het plaatje zit op dat vel , net zoals het stippeltje , ( dat is de andere kant) . Dan is het grotere kraftlabel van de Wibra , het kleinere komt bij Kimya vandaan .De vlinders zijn van Joy , net zoals het bloemetje . Dan zijn de bloemblaadjes van Creative Expressions en het woord Happy Birthday is van DoveCraft . Ik heb er ook nog een bedeltje aan gehangen , een bijtje.....hoe s'zomers ! 




Hier nog een close-up van dat leuke kleine lijstje .



Dit was hem weer . Ik hoop dat je hem leuk vind en dat je een reactie achterlaat....ik vind ze altijd erg leuk om te lezen .
De groetjes van mij.....
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

Geen opmerkingen:

Een reactie posten