donderdag 25 mei 2017

7 TAGS OF SUMMER THEMA .....AARDBEI

Hallo allemaal ,

Dit keer een tag , een lekkere volle.....
Bij Kimya hebben we deze week de "7 tags of summer"..... Maak een tag met dit thema , mijn thema is AARDBEI .........
Je mag natuurlijk met alle dagen meedoen , hoeft niet . Zet hem dan in de goeie groep  ( hier : https://www.facebook.com/events/1196326227159955/ )   en iedere dag wordt er een winnaar gekozen uit dag / thema . Je kan een leuke prijs winnen .

Het is een witte tag van 7x14 cm .Ik heb er kraft op verwerkt , iets kleiner geknipt dan de witte . Daar op 2 weer wat kleinere tags , maar dan van designpapier . Ik heb ( natuurlijk) aardbei papier gebruikt , van Galeria Papiru , een blok wat ik eens gekocht had bij Doe@ding . Ik weet niet of dat nog ergens te koop is . Ik weet wel dat Action nu ook een blok heeft (rood) waar aardbeitjes bij zitten . Ik heb deze tags iets schuin opgeplakt , voor het effect . Dan heb ik van Dutchdoobadoo de theezakjesmal gebruikt . Met datzelfde papier beplakt . Èn natuurlijk een theezakje erin MET aardbeiensmaak.........
Daarop een stempel van Marianne Design ( Karin Joan) , welke ik met rode embossingpoeder heb bewerkt .



( even een glas erbij gezet...staat leuk voor de foto )



Hieronder zie je dat ik die leuke aardbei -mal van Joy! Crafts heb gebruikt , en hem met  Dimensional Magic ( Mod Podge) heb bewerkt . Daar gaat ie zo mooi van glimmen....



Aan èèn kant heb ik de hoekmal van Joy! Crafts gebruikt....met de vlinder . Ik heb er ook wat kaasdoek onder verwerkt . En je ziet nog net wat rood/wit gestreept van een rietje .


En kijk hier dan !! Dat ontzettend leuke aardbei-bedeltje..... Hij maakt ook echt geluid hè? 
Hier en daar een stoer touwtje aangeknoopt , en rood/wit twine .



Ook had ik nog wat plaatjes van het 30.5 x 30.5 vel van Maja . Van vorig jaar....dat past er toch precies bij??  En je ziet een stuk doilie , deze is door de helft geknipt en is van Joy! . Op de gaatjes die ik in de extra tags heb geknipt , zit trouwens een labelstickertje....staat leuk maar bied ook gelijk iets meer stevigheid aan het gat .



Dit was mijn tag , hieronder staan , net als altijd op het Kimyablog , de artikelen die ik heb gebruikt . Klik er op , en je komt bij het desbetreffende artikel in de shop . Lekker handig .
De groetjes van 
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif
                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten