woensdag 21 februari 2018

VAN ONS ALLEMAAL...........


Hier weer eens een kaartje van mij.....voor het blog van Some Odd Girl .

Het was lastig hem te kleuren.......want op een gegeven moment weet je niet meer welk kleurtje je moet pakken...hahaha
Maar het is me gelukt . En dan toch wel weer heel leuk om te doen . Voor de rest kan je er niet veel op doen, dan raak je het hele plaatje kwijt . Als je er dus heel veel bloemen of wat dan ook op gaat plakken .



Ik heb sommige dames een glittertje gegeven.....vind ik zo leuk om te gebruiken . Van Winks of Stella en dan de kleurloze zeg maar (je hebt ze nl ook in kleurtjes ) .

Dan heb ik nog wat woordjes van Tim Holtz gebruikt.... de chitchat letters ( dat zijn 6 vellen , 3 witte en 3 zwarte ) . En weer zo'n gaaf stickertje van Kimya vandaan ( happy B- day) .





Dit was hem weer.......ik hoop dat jullie hem leuk vinden en een reactie achter willen laten, vind ik heel leuk om te lezen.......


De groetjes.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten