dinsdag 10 april 2018


Zo , eindelijk weer eens een post van mij.....heeft even geduurd. 

Ik maak genoeg maar vergeet het gewoon om het op m,n blog te zetten !!! Hahaha


Dit is een kaartje wat ik al even geleden gemaakt heb , en volgens mij ook nog nooit op m,n blog gezet...(ik kon het niet zo gauw vinden in ieder geval ) .
Dus dan doen we het gewoon nog een keer !

Mijn man vond hem zo mooi geworden dat hij zei: je moet hem inlijsten .
Zo geschiedde.......



Het plaatje is van internet geplukt....tegenwoordig zijn er kleurboeken van.....ik kan echt even niet op de naam komen.......

En ik vond deze zò mooi....... beetje anders dan anders...niet zo lief :)
Om hem dan toch ietsje liever te maken heb ik er kleine zwarte hartjes opgeplakt...iets omgevouwen zodat ze er iets meer uitspringen.




En dan hier nog de bloemen die ik heb gemaakt. Zwart cardstock met een ribbeltje er op...en als je daar dan Inka gold van Viva decor overheen smeert krijgt het zo`n gave, wat metallic-achtige look.




Dit was hem weer...ik hoop dat jullie hem mooi vinden en ik zou zeggen....
tot een volgende keer.....snel hoor ! Ik heb zoveel kaartjes en zo liggen.........




Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten