donderdag 28 juni 2018

" LIMITED EDITION " Scrap & Bep 27 juni 2018

Hallo iedereen ,


Afgelopen zaterdag ( 23 juni) hadden wij onze DT- dag , van Kimya . En dat is dus iets knutselen,( iets wat Tiets heeft verzonnen ),  dan nog lekker lachen , kletsen, shoppen en lunchen en s 'avonds uit eten bij Kees in Gorinchem (waar ik helaas dit keer niet bij kon zijn vanwege een ander feest) .


Dit is wat Tiets had verzonnen.....een geweldig leuk album !!
Ik heb gekozen voor het schitterende papier van Mintay , " Together" geheten . Je kan een klein blokje gebruiken , maar dan moet je het wel matten , zoals ik het heb gedaan , anders past het niet .
Ik heb op de voorkant een zinnetje van Tim Holtz geplakt , quote chips heten die ....zò leuk .

Hij sluit met een leuke sluiting , je wikkelt een stukje touw of lint ( ik heb suède veter genomen) om een splitpen heen . En ik heb de luchtballon een beetje 3D gemaakt , de ballon nog een keer uitgeknipt , beetje opgebold met een theelepel en met dik tape opgeplakt .
Die kleine memo-plaatjes zitten ook in het papierblokje .


De rug van het album....in een ander kleurtje....


..... en de achterkant.....nooit vergeten ! (ik niet in ieder geval)


Ik vind met zwart werken altijd erg mooi . Het geeft ook iets stoers . Het gedeelte links wordt ook bij elkaar gehouden....dit keer door een mooi stevig zwart lint . Het zijn envelopjes waar een label in komt . In het midden is plaats voor een pen . En rechts zit een schrijfboekje . Welke ik ook met hetzelfde systeem heb gedaan als het boekje zelf . Ook hier is trouwens de ballon extra bewerkt .

Ook heb ik er de chit-chat letters van Tim Holtz op geplakt....dat blijven leuke woordjes waar je pakkende zinnetjes mee kan maken .


Achterin het schrijfboekje zit een flapje waar eventueel een label in kan.....wat ik dan ook gedaan heb .


Op de labels , die ik eerst met het mooie papier van Mintay heb beplakt , zitten leuke kaartjes met tekst , deze zijn van Piatek . Ook heb ik er een stukje kaasdoek achter geplakt .


Kijk....hier zie je heel mooi dat ie opgebold is....geeft net wat meer dimensie .



Dit was hem dan...ik hoop dat jullie hem leuk vinden en hem misschien ook gaan maken ! Hij is ECHT heel leuk !!


Ik zal hieronder wat artikelen zetten die ik gebruikt heb .
Klik er op en je komt in de winkel van Kimya uit !


De Tim Holtz chit-chat letters kan ik niet linken.......doe even mailen als je ze wilt hebben...



       




Geen opmerkingen:

Een reactie posten