donderdag 27 december 2018

DROOMALBUM....

Hallo iedereen ,

Hebben we de feestdagen overleefd? Hihihi
Hier is het lekker rustig geweest , kerstavond bij mijn moeder, lekker allerlei hapjes en zoals gewoonlijk weer veel te veel ! Eerste kerstdag is mijn schoonvader langs geweest voor een drankje en s'avond lekker met z'n tweetjes eten en tweede kerstdag is een vriendin met haar dochtertje geweest...lekker film kijken met popcorn enzo....

Dus nu is het weer lekker tijd om eens op het blog te kijken. Ik heb dit keer weer een album gemaakt waarvan de zakjes als bladzijdes dienen. En heb ik dat schitterende papier gebruikt van Graphic45...dat wil zeggen...dit zijn kaartjes...
Het album zelf zit verpakt in een theezak, welke natuurlijk ook is versierd.
Wel heb ik nog wat stukjes ander papier van graphic45 gebruikt...wat er een beetje bij past.



Ook heb ik er een paar jute vlinders opgeplakt, een grote doily zit er achter geplakt.
En wat vinden jullie van de bloemen? Ook dus met papier van Graphic45 en de stans is de poinsietta van Marianne Design...maar als je ander papier gebruikt dan kerstpapier wordt het een normale bloem die je dus het hele jaar kan gebruiken. Ook heb ik van een kaartje een lollipop gemaakt...eerst dacht ik: zonde! maar qua kleur past hij natuurlijk uitstekend.
Op de voorkant van het album zit zo'n gave quote van Tim Holtz, welke ik bewerkt heb met Glossy accent, wordt ie net wat mooier van .


Dit is de rug van het album...ook weer een kaartje voor gebruikt. Maar ik vond de tekst er zo mooi op staan zo, en ik vond deze bronzen bedeltjes zo leuk...ze zijn van Elleke.



De kaft van het album is trouwens ook een zakje . De opening ervan zit achterin dus daar kon ook mooi een pocket van gemaakt worden!
En ik heb shiny organza gebruikt voor de strik er omheen.


Kijk dan wat een schitterende plaatjes er op die kaartjes zitten! Ik ben verliefd! 
Er zitten dus grote en kleine kaartjes in de verpakking.


Van de bladzijdes (zakjes) heb ik de bodem omgevouwen zodat je een pocket krijgt, daar heb ik dus een klein kaartje in geplaatst...welke ik op een stukje kraft heb geplakt.



Ik heb trouwens alles gemat met zwart papier....





Hier dus de achterkant van het album en zie je de pocket...daarin heb ik ook twee kaartjes geplaatst.
En zo'n leuk stickertje ...ik vind het altijd wel leuk om zo een sticker op mijn projecten er mee te versieren....dan is het af...


Hier de lollipop......geplakt op een kraftrietje....



Dit zijn de labels die in de bladzijdes zitten.....ik heb ze zo gelaten want er komen waarschijnlijk foto's op.



En dit zijn de losse kaartjes uit de pockets...


 Hier dan nog een keer de rug van het album met die twee gave bedeltjes van Elleke.



Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn werkstuk en ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten..

Dan rest mij nog om te zeggen....bedankt voor dit jaar aan reacties...hèèl leuk om te lezen.
En ik wens jullie allemaal een goed Oud & Nieuw...veel plezier en pas op met vuurwerk....
Ik hoop jullie volgend jaar weer te plezieren met mijn creaties ...


Hier beneden komen weer de spulletjes te staan die ik heb gebruikt

De lieve groetjes van mij....
                         

1 opmerking:

  1. Wat een mooi album heb je weer gemaakt ,ik vind m top .
    Tot volgend jaar hihi en een fijne jaarwisseling !
    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen