vrijdag 8 februari 2019

SORRY.... VERGETEN...


De dochter van mijn allerbeste vriendin heeft sinds kort een nieuw huisje en daar had ik een kaart voor gemaakt...dat wil zeggen een dubbele, ze was nl ook nog jarig geweest ( deze komt zo hier onder te staan...).

Toen we daar op visite kwamen zag haar zoontje die kaart en werd een klein beetje * jaloers*...
Dus toen heb ik...als goede tante...ook een kaart voor hem gemaakt , met de mannelijke variant,

Bearded hipster cat ...is ie niet leuk? Deze is van Some Odd Girl  .

De kaart itself is van Dutchdoobadoo, ik vind deze deurhanger erg leuk qua model om te gebruiken... Voor de rest heb ik er nog wat stoere accenten op gedaan zoals dat zilverkleurige clipje en touw .





Hier dan de kaart voor mama......



Met gebruik van Coffee cat  en Moving Kaylee   .

Ze waren er allebei blij mee en Mick al helemaal ( zoals jullie misschien op FB hebben gezien, zo'n blij hoofd ! Daar doe je het toch voor? ).


Nou, dit was hem weer....heel leuk als jullie een reactie zouden achterlaten....daar ben ik altijd heel blij mee....

Groetjes van mij 


1 opmerking: