zaterdag 22 juni 2019

CLUBDAGPROJECT JUNI 2019



Nou...hier is hij dan hoor...het clubdag project van 2019....

Een draaimolen, met bladzijdes van zakjes...sommige dubbel uitklapbaar en andere weer drie dubbel uitklapbaar. Ik heb er een fotoalbum van gemaakt...met foto's van onze zomervakantie van 2018.


De voorpret om dit te maken is al erg leuk... Tiets verzint een project ( deze was al verzonnen door iemand, maar Tiets geeft er altijd haar eigen draai aan) , en dan is het: het papier uitzoeken, alle frutseltjes erbij..... echt zo leuk om te doen ! We hebben uiteindelijk voor Simple Stories , "simple vintage botanicals " gekozen.
Een erg vrolijk en bloemig/fladderig papier. Ik heb er ook nog de Chipboard stickers en andere stickertjes erbij genomen .



Hieronder zie je alle bladzijdes...de dubbele en de drie dubbele....
Ik ga er geen commentaar bij zetten....ga maar lekker kijken....( smile)...
Ze spreken voor zich...



( beetje gekke foto... maar ik had de bladzijde al vastgeplakt..en ik moest toch eerst foto's maken ,
oepsie )





Hieronder heb ik in een zakje nog wat foto's zitten. Het zakje sluit met 2 kleine eco-labeltjes.
Ik heb ook een paar houten woorden gebruikt.. die zijn van Papermania .




Het " Hello Summer" is van chipboard en zou je eventueel kunnen bewerken...heb ik niet gedaan...ik vond het in de originele kleur mooier staan in het geheel .



Hieronder een zakje , welke ik gemaakt heb met de fuse en lekker wat pailletjes er in .
En zo plukken ze de marillen ( gele pruimen / perziken..ik weet eigenlijk niet precies ) hier, gewoon vanuit de bak op de tractor ! Hahaha



Ik heb het papiertje waar de drie vlinders op staan, gekopieerd, en deze dan weer uitgeknipt. 
Dan èèn keertje met kleurloze embossingpoeder bewerkt, zo worden ze wat steviger en gaan ze lekker glimmen.



Hier ook weer zo'n leuk woord, ze zijn van chipboard....merk weet ik even niet.




Op alle foto's heb ik trouwens een paperclip gedaan, met daaraan een stukje papier....zo pak je dat in plaats van de foto ( geen vieze vingers ;)  )




Bij de drie dubbele pagina's heb ik een sluiting gemaakt waar een kwastje aan hangt. Gewoon zelf geknipt met een kinderschaar.... Dan oprollen met wat lijm ertussen , een druppel van het lijmpistool er in laten vallen aan de bovenkant en dan een touwtje ( waar ik eerst een knoopje in heb gelegd) er in duwen .





Hieronder een foto van een grote stier...echt groot! Hij is gemaakt van stukjes/stukken hout...wat hij waarschijnlijk in het bos of in de beek heeft gevonden. Deze man maakt zulke mooie dingen!!
Ook staat er langs de weg een steenbok....trots te wezen..hihi



Hoe leuk zijn die kleine houten 'LOVE' woordjes? Ik heb hem op een piepklein rond labeltje geplakt.




Kijk !!! Fladderende vlinders.....gewoon op een stukje dun ijzerdraad .


Ik heb als mijn showtopper een grote glazen tube met stolp gebruikt... ik heb er wat groen mos ingedaan en daarop een roze bloem, twee tulpjes en een vlinder van Lemon Craft.  En dan zo'n kort zinnetje van Tim Holtz...van chipboard..en ik heb hem bewerkt met Dimensional Magic van Mod Podge..gaat ie lekker van glimmen. Ik ben zo verslaafd aan die woordjes en zinnetjes, hoop dat ze nòòòìt uitverkocht raken...hihi


En ik had een klein ongelukje..op m,n papier...dus daar moest iets overheen...natuurlijk een 'handmade' sticker !



Toen was ie eindelijk klaar...maar toen bedacht ik me dat ik hem eigenlijk wel heel plat vond...snap je? Je kon hem niet makkelijk oppakken. Dus ik heb een houten klos gepakt..er zat nog wat wit bont omheen..dat er af geslingerd en er een strook cardstock omheen geplakt en dààrover heen wat designpapier...ik had nog wat strookjes over. Toen tape er op geplakt èn lijm...dan blijft ie goed zitten. Wel geduld hebben, want de onderkant is glad dus het heeft even de tijd nodig om te hechten. Dus gewoon plakken en lekker even laten staan, ga maar koffie drinken of zo hahaha.



Het waren behoorlijk wat foto's hè? Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat....vind ik heel leuk om te lezen.
Bedankt voor het kijken en tot een volgende post !!!

Groetjes Martine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten