dinsdag 4 juni 2019

KADO-VLOPJE


Hallo iedereen ,

Hier ben ik weer met een leuk kado- vlopje .
Het is een papieren zakje welke ik aan de onderkant terug gevouwen heb naar boven...zo krijg je een pocket , ( wel dichtplakken aan de zijkant.....) En het mooie is , dat je een pocket krijgt van dat terug vouwen maar ook heb je natuurlijk de opening van het zakje zelf...dus heb je twee pockets !

Ik heb er weer een leuke digi van Some Odd Girl voor gebruikt... Spa Day Mae .
Ingekleurd zoals altijd met m'n Distress inkt . 


Ik heb er een klein kraft envelopje en een eco- label ingedaan . Op het envelopje heb ik een strookje tape gedaan van Studio Light..gekregen van een vriendin... en op het label zit een tekst welke stans ik bij Ali heb gekocht . Als je deze in twee verschillende kleurtjes doet krijg je een soort schaduweffect .


Dan zitten er nog wat pailletjes op geplakt, een mooi bijkleurend lintje aan het label en op het vlopje zelf heb ik een stukje slinger geplakt . 
O ja , en achter Mae zit wat kaasdoek , dat gebruik ik echt veel.
papier is trouwens van de Action en een oude lijn van Studio Light...gekocht op de beurs in Rijswijk .


Ik hoop dat ik jullie misschien op een ideetje heb gebracht en dat jullie haar sowieso leuk vinden...

Tot een volgende keer maar weer...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten