donderdag 26 september 2019

7 TAGS...CHOCOMELK


Hallo allemaal , 

We hebben bij Kimya Verpakkingen (waar ik in het designteam zit..) deze week weer een leuke wedstrijd lopen...
Maak een kerst-tag met het thema van die dag. Je hoeft niet met alle dagen mee te doen...is wel leuk natuurlijk (en je hebt gelijk weer 7 kerstkaarten erbij..)
Tot en met maandag 30 september kun je je tags plaatsen in het daarvoor bestemde evenement. Hier de link voor "Winterse chocomelk"  : https://www.facebook.com/events/394468147784949/

Vandaag is het mijn beurt, die ik overigens deel met mijn team-lid vriendin Christa.
Het is trouwens het grootste label welke Kimya verkoopt....8x16.

Hier is hij dan!

Ik heb er een kerstkleur voor gebruikt..donkerrood...met een beetje roze....omdat haar hemd hèèl licht roze is gekleurd. Vandaar ook dat mooie lint aan de bovenkant .
Dan de geponste rand aan de rechterkant, die is afkomstig van Vaessen. En ook in het zachtroze gemaakt.

Ik heb een glazen tube gebruikt waar ik chocomelk-poeder in heb gestopt. 
Dat heb ik weer in een soort houder gedaan, zelf gefrabiceerd...anders bleef het niet hangen...staan...hoe je het wilt hebben. 






Erop zit zo'n verslavend eco-label..de kleinste, met daarop een plaatje uit een boek van de Action...ook het Hot Cocao-plaatje komt daar uit. Die zit ook weer op een eco-label maar dan een maatje groter èn die kan er uit.
Ook heb ik achter alles een grote witte doily geplakt.

Hoe vind je de ingekleurde digi? Is van Some Odd Girl en heet Coffee Lover Mae . Achter Mae zit nog wat kaasdoek.
Dan heb ik nog een mini-envelopje er op geplakt en wat rietjes erbij gestoken.
Het plaatje van de beker met de min-marshmellows is van Studio Light. Ook het papier wat ik gebruikt heb, dat zie je alleen niet hihihi

De sterretjes op dat open doosje..dat is nieuw bij Kimya en gaat per meter..maar als je er wat sterretjes afknipt kan je die natuurlijk zo ergens op plakken! Ook het lintje wat bovenaan bungelt is nieuw!



De kerstroos is van Marianne Design en al een ouwetje...maar zò mooi.

Dan heb ik er nog twee verschillende ieniminie doosjes op gedaan van Gummiapan. En ook nog twee mini-labeltjes in het wit. 




Ik heb er nog een klein strookje filmstrip bij geplakt, dit is van Tim Holtz. En natuurlijk wat witte bolletjes.....je kan ze zien als sneeuwballetjes òf als mini marshmellows....wat jij wil hihihi.




Dit was mijn label voor de wedstrijd dames...... ik hoop dat jullie hem leuk vinden en er inspiratie uithalen..


De groetjes van mij



Geen opmerkingen:

Een reactie posten