woensdag 12 augustus 2020

EEN GALAXY VERJAARDAGSKAART

Hallo allemaal,

Martine weer met een kaartje .

Ik heb een mal van DDBD gebruikt... een stervorm. Vond ik wel passend.
Ik heb er mooi galaxy-achtig papier voor gebruikt, het komt bij de Action vandaan. 
Het meisje is een digitale stempel van Some Odd Girl... en ze heet Super Mae  .


Ik heb ze ingekleurd met m'n Distress inkt van Tim Holtz, zoals altijd....ik blijf dat mooi vinden.
Ik heb er ook nog wat bling bling op geplakt....zijn net sterretjes.


Zoals je hier ziet heb ik haar brillenglazen bewerkt met Dimensional Magic van Mod Podge.... zo leuk spul voor brillenglazen maar ook voor vazen of andere dingen die moeten glanzen.



Oke, dit was hem weer....
Laat  gerust een reactie achter, dat vind ik zo tof om te lezen!

Groetjes van mij , Martine




1 opmerking: