zondag 24 januari 2021

DAAR BEN IK WEER......

Hallo allemaal

Nieuw jaar... nieuw lettertype. Ik vind hem wel leuk en goed te lezen ook geloof ik. 
Sinds dat Blogger is veranderd moet ik wel even kijken hoe en wat hoor. Dat er andere lettertypes waren wist ik niet eens ( misschien was het daarvoor ook al...kan best hihihi)


Nou, hier ben ik weer eens en met 2 kaartjes dit keer.


De eerste is ook ongeveer de laatste geweest die ik voor Some Odd Girl heb mogen maken. De behherder daarvan en ook de maakster van al die gave digi's werkt nu alleen nog voor Whimsey stamps, daar verkoopt ze nog haar digi's. En terwijl ze dat gedaan heeft is ook het Some Odd Girl designteam op te houden met bestaan... heel jammer, heb er jaren met plezier voor gewerkt. 

Het is New Years Piper en ik heb haar een lekker goud glinsterend jurkje gegeven. Lekker toepasselijk vond ik dat. Het woord PROOST is van Dutchdoobadoo en heb ik sinds kort in mijn collectie. Hier ook weer lekker glitterpapier op geplakt.


Kijk... hier zie je het lekker glitteren...

Het komt trouwens bij de Action vandaan en het plakt...hoe handig.
Ook een bloem heb ik er mee gemaakt, wel eerst van cardstock, want het glitterpapier is te dun.


Ik heb het glas champagne en ook de klok die ze vast heeft bewerkt met Dimensional Magic van Modpodge... net echt glas wordt het dan.



En hier dan mijn laatste kaartje, of tag. 
Voor de kerst alvast... 
Er zit zo'n gaaf woordje op van Tim Holtz en omdat het speciaal voor kerst is zijn ze rood. 
En wat vind je van die hèle mooie sneeuwster??? Die is van Studio Light en ik heb hem bewerkt met wit embossingpoeder en daarna met Flurries speckle van Ranger. Daar zit ook een beetje een glittertje in... heel leuk spul.



Het zwarte mannetje met ski's komt bij Ali vandaan.
Dan heb ik er nog wat glinsterende pailletjes op geplakt, zit er wat kaasdoek achter en heb ik er wat sneeuw (Gesso) op gespetterd.

Ik hoop dat jullie hem , of nee, alletwee, leuk vinden en ik vind het leuk om commentaar te lezen......lol

Tot een volgend bericht  groetjes Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten