maandag 8 maart 2021

SCRAP IT EASY VAN MAART 2021

Hallo , 

Ik heb weer iets moois voor jullie. Dit keer een scrap it easy... verzonnen door mijn team maatje Francis. 
Ik hou wel van dit soort albumpjes in een doosje.

Voor wie ik hem gemaakt weet ik nog niet. Er komen foto's in, dat weet ik dan wel hihi



Ik had nog een restje van Mintay over... Old Manor heet die , zò verliefd op dat papier! Ik redde het nèt niet voor voor en achterkant van de bladzijdes...dat zie je strakjes. 

Hier onder de bovenkant van het doosje.
Daar was de enige plek om lekker uit je dak te gaan met versiersels!

Ik heb er lekker bloemen op geplakt, een ticket ,welke ook van dat vel afkomt,
wat blaadjes en wat van dat... ja hoe heet dat eigenlijk... je koopt het met pasen...nou ja goed, dat spul dus hihihi en een fotostrip, de mal is van  Studio Light en dan jenine's mindful collection. Heel leuk is ie, er zit zelfs nog een ticketmal bij.


" ENJOY EVERY MOMENT "... een stukje leer waar dat ingestanst is ( niet zelf gedaan hoor )




Een zelfgemaakt labeltje aan de zijkant..



Aan de achterkant heb ik een Handmade ticket gehangen...



Hier dan het open doosje.
Ik heb kleine tagjes geplakt zodat je het ietsje makkelijker uit het doosje kan trekken... maar meer voor het gezicht eigenlijk. 
Het boekje zit trouwens vast in het doosje...




Ik heb niet alle bladzijdes beplakt met designpapier... er komen toch foto's op.
Wat je nu ziet zijn eigenlijk de achterkantjes... Deze dan niet, dit is toevallig de eerste, de voorkant. Omdat het een fotoalbum wordt heb ik het fototoestel als eerste geplakt.




Ik heb op eenpaar bladzijdes ook deze zinnetjes gebruikt. Ook deze zijn van Jenine's Mindful Collection. Heb ze wel geknipt anders paste het niet,
maar dat misstaat niet.



...ook lege zitten er nog tussen. Kan ik ze afmaken als ik weet voor wie.



Dit is de laatste bladzijde...zo met dat sluitijzer (noem je dat zo? ) vond ik hem wel passend als laatste.




Zo, dit was hem. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en ik lees graag de commentaren ( blink blink) hihihi



Groetjes van mij ,  Martine













1 opmerking: