dinsdag 8 februari 2022

Een Valentijnskaartje...

Ten eerste .. bedankt voor de reactie op m'n vorige bericht.. leuk om te lezen!


Vandaag heb ik een Valentijnskaartje voor jullie..

Ik had het beertje al vaker gezien bij Sweet November Stamps, maar nu moest ik haar hebben hahaha , speciaal voor Valentijn.
Ze heet SnowBeary en je vind haar als je op haar naam klikt.

Het is een slimline kaartje, dat is dus een kaartje van een bepaalde maat.. in dit geval 10,5 x 21 cm.
Ik heb er nog een smal gedeelte aan vast geplakt omdat deze later in een album komt, welke ik nog moet maken.


Er loopt bij Tiets Creatieve wereld een actie, de 12 Slimmies.. maak iedere maand een slimline kaart met een thema welke door ons is vastgezet en dat was deze maand natuurlijk "de liefde" ...

Ik heb het beertje ingekleurd met distress inkt. Ik ging voor een lichte kleur maar dat is iets wat mij steeds niet wil lukken... van een beetje donker erbij wordt het altijd donkerder...
Ik heb er leuke tekstjes bij geplakt, deze komen van een 30.5 x 30.5 vel met allerlei tekstjes, gekocht in de afprijs. Dan nog leuke roze rolroosjes erbij en o ja... die grote glitterletters.... Al jaren in huis, nooit gebruikt en waarom niet? Vanwege die glitters ! Hahahaha

Ze zitten werkelijk overal! Maar de letters staan wel heel leuk..

Dan de achterkant.... niet vergeten hoor!



Ik vergat dat vroeger ook altijd hoor , het beplakken van de achterkant.
Maar omdat het nu in een album komt als zijnde bladzijde heb ik het wel gedaan. Gewoon simpel ..niet teveel want dan wordt het album weer te dik.

Dit was hem weer en tot een volgende kaart maar weer !

Groetjes Martine


1 opmerking:

  1. Ik deel deze getuigenis met partners die lijden in hun relaties omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 3 jaar. Ik probeerde alleen sterk te zijn voor mijn kinderen, maar ik kon de pijnen die mijn hart kwelden niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed wat onderzoek op internet en ik kwam een ​​site tegen waar ik zag dat Dr. Ediomo, spell caster, kan helpen geliefden te herstellen. Ik nam contact met haar op en ze deed een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Zo werden we herenigd en was er veel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ediomo, een krachtige wizard voor oplossingen
    1) krijg je ex-vriendje terug
    2) Breng de man of vrouw samen
    3) Als je nachtmerries hebt
    4) Genezen van hiv en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) De geluksbrenger
    7) De obsessie doorbreken
    8) Geboorte- en zwangerschapsproblemen Neem contact op met EMAIL:drediomo77@gmail.com U kunt ook WhatsAppen +2349132180420

    BeantwoordenVerwijderen