donderdag 1 december 2022

VAN ALLES WAT....

Hallo , ik kom er achter dat ik al even geen kaartjes meer heb geplaatst...

Nou, hier zijn er een paar..

Deze eerste is mijn laatste kaartje bij Polkadoodles, en nee, niet zo mijn laatste hihi 

Zijn die gingerbread poppetjes niet schattig? Ook het papier is van hun.. digitaal papier dus. En neem dan iets dikker wit printerpapier, dat werkt lekkerder.



Dit kaartje had ik gemaakt voor goede vrienden uit Oostenrijk, dat wil zeggen voor hun zoon en schoondochter. Ze hebben hun 1e kindje gekregen..
De digi is van Sweet November Stamps






Ook deze hieronder was voor Polkadoodles..maak iets voor Halloween maar GEEN kaart. Nou dat werd een snoepzak , met een grote topper . De letters zijn van Dutchdoobadoo.



Dit kaartje heb ik gemaakt voor een collega van mijn man. Ze was geopereerd aan haar knie. 
Het meisje is van Krista Smith Stamps { helaas kan je de digi's er alleen nog maar afhalen als je een Patreon wordt. En dat moet ik nog eens uitzoeken hoe dat werkt }.
De tekst is een stans van Whimsey.
O ja, ik heb hier nog wat leuks aan overgehouden.... ik mag nu kaarten maken voor het bedrijf van mijn man, dus bij ziekte en verjaardagen.. noem maar. Leuk he? { Ondertussen al een stuk of drie gemaakt hihi}.



En deze laatste heb ik gemaakt voor het 3 jarig neefje van mijn buurvrouw.. die heeft helaas een tumor in zijn hoofdje en kreeg pas zijn laatste chemo. Daar wilde zij graag een kaartje voor hebben.
 De zeeleeuw is van Dr. digi stamps en de letters is een stans van Elisabeth Craft Design.


Hoop dat jullie ze leuk vinden.. ik vind het sowieso leuk als jullie een reactie achterlaten !

Groetjes Martine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten