donderdag 24 mei 2012

BLACK SWAN

Ik was deze Tilda in een andere kleur aan het kleuren, toen ik ineens het idee kreeg om haar als een Black Swan in te kleuren.Ik vind hem heel geslaagd...ben benieuwd wat jullie er van vinden.
De bloemen zijn van  een Magnolia stans, zo ook de vlinder. De andere bloem is ook van Magnolia, de kleinere komen bij het kruidvat vandaan. Lint komt uit de grote hoop (heb nl best veel lintjes ).


 Het blauw/groene papier is van My mind's eye.."fine and dandy" genoemd. Het zwart/blauwe is van Magnolia, "apples and cherries"genoemd.
Het zwarte strookje ( met ruitmotief) komt uit een pakketje wat ik wel eens op een beurs heb gekocht.Het kanten strookje is plaklint bij de Xenos vandaan.
Hoop dat jullie hem leuk vinden en hoop tot een volgende keer....
I was colouring this Tilda in another color and thought...i make her a Black Swan. Hope you all like it. I love her like this.
The flowers are a die from Magnolia, aswell as the butterfly.
The big flower is also from Magnolia, the others comes from a local store. The ribbon comes from a big stash of ribbon ( i have a lot of ribbons).
The blue/green paper is from My mind's eye.."fine and dandy". The black/bleu paper is from Magnolia, "apples and cherries".
Hope you all like her and see you next time...

1 opmerking:

  1. Oh, Martien, ik vind hem schitterend. Gave kleurencombi, echt super.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen