vrijdag 25 mei 2012

TAKE YOUR TIME

Ik vind dit koetje ZOOOO leuk. Doet me ontzettend denken aan een Oostenrijkse koe, heb geprobeerd om die grijzige kleur te krijgen...is me met deze niet gelukt. Volgende koe beter...haha
Ik heb hem iets groter uitvergroot zodat ik er de volgende keer een Tilda bij kan zetten....lijkt me ook heel leuk, zo'n boerinnetje.
Het koetje is van Magnolia, uit de Summer Memories Collection.
Het bruine ( achtergrond ) papier komt van Cratepaper "refinish", het roze met het kleine stipje is van een blok en het roze met de bijtjes is van Magnolia Sweet rainbow" Bumble Bee" genoemd.


 De grote roze bloem is van Papermania, de lila is van Magnolia en de bruine komen bij de witte boekenmarkt vandaan. De zacht-groene bij een hobby winkel gekocht. Ik heb best wel veel bloemetjes, en al lang, dus weet niet altijd meer waar ze vandaan komen.
Het bijtje komt geloof ik bij de Zeeman vandaan. Ook daar kan je gerust eens snuffelen, heeft af en toe leuke dingetjes zoals ook plakletters. In de binnenkant heb ik een zelf gemaakt hekje geplakt, Deze stokjes heb ik bij de Wibra gekocht, het zijn eigenlijk roerstaafjes.
Tot een volgende kaart....
How do you like her? I LOVE HER! She reminds me of a Austrian cow ( Austria is my second "home" land by the way ) . I wanted to color her in that specific grey color but that didn't just worked out, so... the next time. I enlarged her a bit , so next time i put a Tilda with it. A little farmer girl.
The cow comes from Magnolia's Summer Memories Collection.
The brown paper is from Cratepaper named "refinish". The pink with little dot comes from a paper block and the pink one with bumble bee's is from Magnolia, Sweet Rainbow "bumble bee".
The big pink flower is from Papermania, the lilac one is from Magnolia, the brown one are from a local bookstore, the soft green one was in my possession a long time.
The little fence on the inside ...i made it myself from stirrers.
Till the next card....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten