vrijdag 24 mei 2013

TILDA ALS INDIAANTJE

 
Nou ja.....ik ga het er maar niet meer over hebben..........
 
Wat vinden jullie van dit kaartje ? Ze zat eerst op een andere kaart , met bomen enzo , maar dat vond ik toch niet leuk . Dus alles eraf geplukt en op een nieuwe kaart geplakt . Veel beter vind ik . Ik heb trouwens Indian Tilda gebruikt , uit de laatste serie . En ik ben erg benieuwd naar de nieuwe serie die binnenkort uitkomt....Kan nog nergens iets vinden...
 
 
Ik ben vandaag lekker vrij , dus ik ga zo weer aan de slag . Heb een grote tekst stempel waar ik een leuk ideetje mee heb....Wordt denk ik wel een mooie kaart . Weer eens wat anders zo zonder Tilda . Misschien zet ik die vandaag ook nog wel op m,n blog.....
 
 
 

 
Ik wilde ook nog wel even kwijt dat ik het naar m,n zin heb bij Miss Etam Naaldwijk . Begin een beetje m,n draai te vinden en ik hoop dat ik na de zomervakantie  terug mag komen.....
 
 
Nou , dit was hem weer en misschien tot vanmiddag al met een nieuw kaartje.....
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Ik vind 'm leuk geworden hoor je kaart. Deze stempel van Tilda is ook weer geweldig, maar ja dat zijn ze (bijna) allemaal.
    Goed om te horen dat het bevalt bij miss Etam. Zal voor je duimen dat je mag blijven!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen