dinsdag 11 oktober 2016

DT - KADOOTJES

Nou , hehe........eindelijk weer eens een berichtje op m,n blog .
 Ik heb het al een paar keer gezegd als ik iets had gemaakt , maar dan kwam het er weer eens niet van.
Dus nu krijgen jullie een aantal berichtjes achter elkaar te zien....ook leuk !





Dit is het kadootje wat ik had gemaakt voor mijn teamleden van Kimya .
We hadden 10 september onze DT-dag..{ mijn eerste ! }en 1 van de leden had bedacht dat we elkaar misschien wel een kleinigheidje konden maken . Nou , heel leuk en dus bij deze . Ik heb een lipgloss gemaakt...{kijk maar op Pinterest en je komt heel veel receptjes tegen } . En dat wilde ik toch leuk verpakken .


Ik heb een boek wat ik nooit gelezen heb { kwam er niet doorheen...hahaha } en daar heb ik bladzijdes uit gescheurd .Die heb ik eerst in een badje van gezette thee gelegd.....smaak maakt niet uit , proef je toch niks van.........hihihi . En na een tijdje heb ik ze te drogen gehangen . toen dat droog was er een stempel op gezet , ik heb deze grote vlinder genomen .





Ik heb er later nog een vlinder op geplakt...zelfde vlinder , alleen uitgeknipt en met Wink of Stella bewerkt . Zo is het net of de vlinder weg wil vliegen . Ik heb de zijkanten van het zakje gestikt met de naaimachine . Bovenin 2 gaatjes geponst en er een touwtje doorheen gedaan en gestrikt . Nog een leuke tekst sticker erop en klaar !.......







Hier nog de achterkant en natuurlijk wie hem gemaakt heeft.... ;) , OOK zelf gemaakt .



Dit was hem weer van mijn kant en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.....groetjes


 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

Geen opmerkingen:

Een reactie posten