maandag 10 oktober 2016

Hoi , daar ben ik weer met een blogpost .  Dit keer een klembord.....die al vele gedaantes heeft gekregen . Ik ben van sterrenbeeld namelijk een maagd , en maagden zijn nogal veranderlijk....tenminste , ik wel . Hij is dus uiteindelijk kersterig geworden . Met het o zo mooie papier van Studio Light , Frozen Forrest . Wat is er al niet mee gemaakt !!!
Ik heb hem eerst zwart geverfd , niet helemaal netjes, er ging toch genoeg overheen geplakt worden .


Aan de klem zelf heb ik wat jute lint gedaan , ook het leuke lint met de sterretjes . Daaromheen wat rood/wit koord met 2 belletjes en een zuurstokje .


En toen heb ik er van alles op gelegd en weer afgehaald....en verschoven...Maar dit is hem geworden .
Ik ben begonnen met wat stukjes gaas , en zo laagjes gemaakt .
 Ik heb er ook wat ribkarton op geplakt . Ook heb ik de mooie mallen van Marianne Design gebruikt....de kerstroos en de denne-appeltak .




Hieronder zie je nog dat ik er een envelop op heb gemaakt zodat je hem kado zou kunnen geven. Maar je zou er net zo goed je allermooiste of allerliefste kerstkaart aan kunnen hangen .




Ook heb ik een paar "sneeuwballen" kunnen vangen en heb ze in zo'n klein flesje gedaan. Ook heb ik een stukje kurk gebruikt . Met daarover een doily en daarop het lieve hondje van een 3d vel . Ik heb het hondje gekozen omdat ik zelf ook een hond heb....overigens niet zo èèn hoor . Het 100 % stempeltje is ook zo leuk...vinden jullie niet? 




Hier dan een close-up van die prachtige mal van Marianne Design ....eerst wilde ik er niet aan , maar toen ik hem eenmaal ergens had mogen gebruiken MOEST ik hem toch hebben !!! Hahaha.
Je ziet ook nog een stukje van heel mooi lint, het is wat stijf , maar daardoor vind ik persoonlijk dat het wel wat makkelijker in gebruik is .



Hieronder nog een close-up van de klem .


>

Dit was hem weer van mijn kant , hieronder komen nog de artikelen te staan die ik heb gebruikt. En je weet.....als je op de foto klikt kom je bij het desbetreffende artikel terecht in de webshop . { ik heb trouwens niet al het papier geplaatst, dan werd het zoveel....}



                                          De groetjes van..................

                               photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif


Klembord MDF A5 19 x 27 cm, met klem, per stuk Studio Light Easy 3D stansvel Frozen Forest nr. 533 Studio Light Scrappapier 30,5x30,5 cm Frozen Forest nr. 01  Marianne Design - Clearstamp - WInter wonderland Marianne D Creatable Petra`s Kerstster LR0435 Marianne D Creatable Petra`s Takjes set LR0437 (09-16) Loonzakjes KRAFT 95 x 145 mm 25 stuks Sneeuwballetjes wit 8-10 mm, 25 gram, decoratie Sizzix Thinlits Die Set - Snowflake #2 4PK 661541  Bakery twine touw, 2 mm x 100 meter, 2 kleuren, rood/wit Zilveren belletjes 1 cm 25 stuks Joy! FIJN ribbelkarton A4, 10 vellen Foamball clay - luchtdrogende klei - wit 30gr Ronde stempel 30 mm, 100% christmas Ruwe jute 25 mm bruin, per meter Sterrenlint grijs met zilveren sterren 16 mm, per meter Lace, gestijfd, 3 rijen, 25 mm x 1 meter, creme Kurk A4 vellen, 2 mm, 2 stuks Rietjes kraft met rode streep, per 25 stuks Prikker met kraft ster 8.5 cm, 10 stuks Wit katoenen kaasdoek / cheesecloth 65 x 35 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten