maandag 9 oktober 2017

Hallo allemaal..................

Ik heb dit keer een theedoosje..... dat wil zeggen , een doosje met thee ...

Ik heb een bonbon doosje genomen en daarin heerlijke verse thee verpakt . Ook erbij theezakjes , is wel zo leuk dat het een compleet kadootje is...



Ik heb het in herfstkleurtjes gemaakt, met het Autumn Woods papier van Craft Emotions.
Zulk leuk papier....zoals je ziet heeft het ook vellen met plaatjes die je dan zo leuk er op kan verwerken. Om het doosje heb ik juteband geplakt en bovenin is het dichtgemaakt met touw èn met een klein zilver klemmetje,waar ik een kwastje, een veertje en een bedeltje aan heb gehangen.



Op de achterkant zit een bruine doilie geplakt met een kraftsticker...we moeten natuurlijk wel aangeven dat het zelf gemaakt is....hihi


In het doosje zit dus de thee...een lekkere warme rooibos- thee .
Het theezakje heb ik bewerkt met een bagtopper met daar aan weer twee labels . Eèntje met het leuke stempeltje van het wasbeertje.....kennen jullie dat verhaal nog? Kimya had spulletjes besteld en die waren verscheept . Bij openen van de container zat er een wasbeertje in !!! ......die lekker aan de dozen had zitten knagen............. Het tweede label is van mica, bestempeld met bruine stazon. 
( inmiddels verslingerd aan het stempelen op mica....) . En ik heb er een klein labelboekje in gedaan . Hieronder zie je èèn kant . ( met wat er allemaal in de thee zit bijv. ) Ook de leuke lettertjes van Tim Holtz gebruikt. En dat rolletje ?... dat zijn de theezakjes....



Hieronder de andere kant van de labeltjes.....mèt een labeltje erop geplakt voor wat tekst . En zie je rechts het bedeltje hangen..de pompoen ? Ook zijn er leuke glimmende pailletjes opgeplakt .
En op het mica-label zit zo'n schattig klein strikje . 



                  Dit was hem weer.....ik hoop dat jullie het leuk vinden en misschien wel geinspireerd heb om ook eens zoiets te maken . 


De groetjes van mij....




1 opmerking:


  1. Woww dat ziet er echt super geweldig uit,
    heel erg mooi gemaakt !
    En vol met verrassingen.
    En je hebt het mooie papier van CE gebruikt,
    ik heb er toevallig vandaag ook een kaart mee op mijn blog ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Easel}

    BeantwoordenVerwijderen