woensdag 4 juli 2018

MIJN TAG VAN " 7 TAGS OF SUMMER " ..............


Hallo allemaal , 

Hier is mijn tag van vandaag.....als basis heb ik een zwart label genomen . Ik weet niet wat het is, maar ik ga tegenwoordig voor zwart...zwart label of zwart papier....ach ja..

Ik heb gekozen voor het thema ( zomer) bloemen....die kunnen dan zo lekker uitbundig zijn ! Ik wil ze graag in huis maar ik heb 5 monsters van katten lopen die dat heel lekker vinden......Dus ik heb een prachtige bos nep staan !
Als plaatje heb ik een digi stempel van Some Odd Girl genomen...zo leuk..
En dit is Tropical Piper . Ik heb geprobeerd om de bloemen die ze in d'r haar heeft na te maken op de kaart . Deze zijn van Magnolia .Ik heb ze wel gekleurd in de kleur van....




De hartjes van My Favourite Things gebruik ik heel heel vaak.....ik vind ze ook zo leuk met dat stikrandje . De lettertjes ( alleen het woord LOVE eigenlijk ) zijn van DoCraft .




Wat ik tegenwoordig ook leuk vind om op te plakken zijn die doorzichtige rondjes ...nu zijn dit van die stootplakkertjes (noem ik ze maar) voor in een kastje of lade...ken je dat? Het zijn net druppels....
Achter het afdrukje zit een witte doily .


En hoe vind je de rietjes?????  Ik vind ze zò tof ! Past helemaal bij de zomer...of bij een tropical thema...



Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en er misschien ook eens èèn gaan maken.

Hieronder nog wat producten die ik gebruikt heb.......


De groetjes van mij....





Papieren Labels ZWART 80 x 160 mm 25 stuks zwart       


Geen opmerkingen:

Een reactie posten