zondag 31 maart 2019

'' KAARTJE VOOR FEMKE ''


Hallo , 

Hier een " kaartje'' van mij .
Dat wil zeggen....het is èèn van de 7 hangers van de wardrobe...misschien kennen jullie die wel? Er komen zoveel mooie voorbeelden voorbij!!
Het is gemaakt voor Femke , mijn 'baas' bij KimyaVerpakkingen . Zoals ieder jaar maken we met het hele team een kaartje , elk afzonderlijk natuurlijk ;) ,welke dan bij elkaar verwerkt word tot een boekje, of nu in dit geval de " kledinghangers" .



Ik heb een digi van Some Odd Girl gebruikt , Femke is toevallig weg van Unicorns , dus vandaar Unicorn Mae  . Ga eens kijken...ze hebben echt zùlke leuke digi's....... 
Ze is ingekleurd met  Distress inkt . De bloemetjes zijn uit de bruine serie van Joy en ik heb ze regenboogkleurtjes gegeven...past er precies bij toch? Dan nog een strikje hier, een labeltje daar en natuurlijk een verjaardags-slinger . Dan nog een veertje en wat plakpareltjes...en klaar!!



En dit is de achterkant......waar ik een wit label ietsje korter heb geknipt (anders stak hij tè ver uit) en deze heb ik in een pergamijnzakje gestopt. Als het label uit het zakje is , zie je m,n zwarte "handmade" stickertje zitten....want dat moet op een project...vind ik dan. Ook heb ik hier nog een houten hartje bewerkt met (knal) roze embossingpoeder .

Is ze niet leuk geworden?????


Tot een volgende keer maar weer....

groetjes van mij...
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten