maandag 8 april 2019

POCKETLETTER SWAP

 Hallo iedereen ,

Hier ben ik weer met een post voor jullie....
Dit keer een Pocketletter  .

Ik heb het idee dat deze niet veel meer gemaakt worden...klopt dat?
En dat terwijl het zo leuk is om te doen ! 
Ik heb deze keer met Jessica ( van kantoor bij Kimya) een pocketletter-ruil gedaan met als thema LENTE .
En waarom lente? Ik had dat prachtige papier van Mintay in huis ... Farmlife , en alhoewel hij niet lente is ( want er is wel een echte lente-lijn) vond ik hem met al dat jonge grut er op toch wel lente-achtig .


De kaartjes in de pockets zijn wit , je hebt daar een paar kleurtjes in...
Wisten jullie trouwens dat er een hele rubriek aan pocketletter/ATC gewijd is? Kijk maar eens op de startpagina .
Ik heb trouwens zo'n leuk meisje gebruikt van Prima Marketing, en haar jurk nog een keer gestempeld ( op designpapier) en uitgeknipt...dat staat dan gelijk een stuk leuker vind je niet ?

Hieronder zie je die mooie stans van Joy, het is een framboosblad ....mooi is hij hè?
Daarop heb ik een paar madeliefjes geplakt.. En zie je die slinger? De ticket is ook van Joy, de bruine serie en de groene is ook van Joy...de alfabet banner .
 En dan dat woordje love , gekregen van een heel lief persoon .... en past er precies bij. Je kan het overal voor gebruiken : love you   : love christmas  : love pasen....mogelijkheden te over !


Ik heb hier die leuke kleine witte labeltjes  gebruikt en daar heb ik tekst opgeplakt...nou, ik ben los hoor! Wat is dat leuk om te doen en wat staat dat leuk!
De stempeltjes zijn van Joy, sending messages.
En dan dat emmertje....vorig jaar gekocht in Oostenrijk...zò leuk! Ik heb er wat bloemetjes ingeplakt ( met het lijmpistool) . En hij is vastgemaakt met dun jute touw .

( de tekst in èèn van de vakjes heb ik van Pinterest geplukt)


  
Zijn ze niet schattig...die lammetjes...voorjaar of niet? 


In de madeliefjes heb ik een geel pailletje geplakt . En ook zit er zo'n gaaf labeltje op, in vaandel vorm . 



Hier dan de zakjes die ik gevuld heb , de spulletjes zitten in pergamijn zakjes  .
Ik heb er bedrukte labeltjes, rietjes pailletten veren , jute touw, madeliefjes , tickets en jute vlinders  in gedaan . Het zakje dan dichtgeplakt met een stukje washi tape van Studio Light.











Kijk , zo ziet de achterkant er dan uit .



Dit was hem weer van mijn kant , ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en dat er vaker Pocketletters voorbij gaan komen ! 

En kijk eens hieronder...... we hebben allemaal een nieuwe handtekening gekregen, zowel onder aan het bericht als op de foto...( was dat al opgevallen? ) hihihi

Maar goed, ik hoop jullie de volgende keer weer te mogen lezen ( bedankt voor de reacties op mijn vorige post...heel leuk)

groetjes....





Geen opmerkingen:

Een reactie posten