dinsdag 5 juli 2022

Eerste kaartje Polkadoodles !!

Hallo allemaal ,


Nou....hier is hij dan...mijn eerste kaartje voor Polkadoodles !

Is hij niet hardstikke leuk??? Sorry, mag je dat over je eigen werk zeggen??? 
Nou ja, ik doe het gewoon...hihihi


Wat was ik blij toen ik gevraagd werd...echt totaal geen rekening mee gehouden. 
Er waren zoveel reacties op gekomen zei ze tegen mij.. nou, dan spring ik er toch uit!
Mijn man en vriendin zeggen dat al jaren...maar ja,  het wil er niet altijd in, in m'n koppie...(pestverleden), maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen ..

Dussss....

We gaan het over dit kaartje hebben. Het thema van deze keer is Friends Forever.

Ik heb een digi gebruikt die TANDEM RIDE heet. Maar ik heb het bedacht als Friends forever.

Ik heb een mal van Dutchdoobadoo gebruikt. Ondertussen heb ik er al vele, ik denk dat er wel meer zijn die er veel hebben hahaha.
Daar op heb ik papier van Polkadoodles op geplakt. Onderaan dit bericht zal ik de linkjes zetten.

Dan heb ik de letters gebruikt van Elisabeth Craft. Deze hebben een stikrandje...erg leuk!
Ik heb trouwens eerst met Distress oxide 2 kleurtjes op papier gezet en dan de letters er opgelegd, en dan uitgestansd , dan krijg je half roze half blauw.




Ook de tekst is van Polkadoodles, deze staat bij nog veel meer, dus een heel vel vol!

De digi heb ik gekleurd met Distress inkt. Ik vind dat een mooi medium om mee te kleuren...al jaren.
De bloemen zijn een stans van Leanne Creatief. Ik gebruik ze veel.. vind ze dan ook erg mooi. Ik heb ze eerst uitgestanst en daarna ook weer met de oxide bewerkt. Bovenin heb ik wat roze draad in een strik vastgetrikt. Zo zitten er hier en daar ook nog wat ieniminie kleine plakpareltjes.


Dit was hem, als jullie hem leuk vinden mogen jullie commentaar geven hihihi.

Ik vind het in ieder geval leuk om te lezen.

Tot de volgende!

Groetjes Martine



Dan hier nog een paar linkjes: 








 

3 opmerkingen:

  1. Love your card Martine so sweet and fun. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a wonderful sweet design, Martine! Once again welcome to the team! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik deel deze getuigenis met partners die lijden in hun relaties omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 3 jaar. Ik probeerde alleen sterk te zijn voor mijn kinderen, maar ik kon de pijnen die mijn hart kwelden niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed wat onderzoek op internet en ik kwam een ​​site tegen waar ik zag dat Dr. Ediomo, spell caster, kan helpen geliefden te herstellen. Ik nam contact met haar op en ze deed een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Zo werden we herenigd en was er veel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ediomo, een krachtige wizard voor oplossingen
    1) krijg je ex-vriendje terug
    2) Breng de man of vrouw samen
    3) Als je nachtmerries hebt
    4) Genezen van hiv en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) De geluksbrenger
    7) De obsessie doorbreken
    8) Geboorte- en zwangerschapsproblemen Neem contact op met EMAIL:drediomo77@gmail.com U kunt ook WhatsAppen +2349132180420

    BeantwoordenVerwijderen