donderdag 14 juli 2022

LANDSCHAPSKAARTJE


Totaal vergeten!! Hoe kan het..... komt door de hitte denk ik...pfff, niet te doen bijna

Hier is mijn tweede kaartje voor Polkadoodles.. Hij heet Gamekeeper en ik heb er een boswachter van gemaakt..

Is hij niet hardstikke tof zo.. met z'n twee trouwe viervoeters erbij?

Ook het achtergrond papier is van Polkadoodles en heet Spring Gnomes .

De tekst heet Winnie Sunshine Delights . 
Het leuke van deze bundels is is dat er lekker veel op staan. Voor ieder kaartje een andere tekst haha.



De bomen zijn van Tim Holtz, van een kerst setje, maar passen hier prima in het thema !
Ik heb zoals altijd gekleurd met m'n distress inkt en een waterkwastje.

Ga gerust eens op de site kijken van Polkadoodles....voor ieder wat wils met de digitale stempels!! 
 

Tot een volgend kaartje !! 


Martine


2 opmerkingen:

  1. Love this project, Martine, such a fabulous design xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deel deze getuigenis met partners die lijden in hun relaties omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 3 jaar. Ik probeerde alleen sterk te zijn voor mijn kinderen, maar ik kon de pijnen die mijn hart kwelden niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed wat onderzoek op internet en ik kwam een ​​site tegen waar ik zag dat Dr. Ediomo, spell caster, kan helpen geliefden te herstellen. Ik nam contact met haar op en ze deed een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Zo werden we herenigd en was er veel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ediomo, een krachtige wizard voor oplossingen
    1) krijg je ex-vriendje terug
    2) Breng de man of vrouw samen
    3) Als je nachtmerries hebt
    4) Genezen van hiv en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) De geluksbrenger
    7) De obsessie doorbreken
    8) Geboorte- en zwangerschapsproblemen Neem contact op met EMAIL:drediomo77@gmail.com U kunt ook WhatsAppen +2349132180420

    BeantwoordenVerwijderen