donderdag 15 september 2022

EEN MONSTERLIJK KAARTJE

Hallo 

 Deze keer heb ik een monsterlijk leuk kaartje voor jullie.

Het zijn de leuke monsters van Polkadoodles ! Ik heb er drie op deze slimline kaart gedaan,


Zoals altijd ingekleurd met m'n distress inkt. 
Ook de text is van Polkadoodles , Little monster messages


Ik heb er dus een slimline kaart van gemaakt waar ik drie rondjes uit heb gestanst . Daar heb ik de monsters half op geplakt. Op de binnenkant heb ik lila glitterpapier geplakt.
De bloemen zijn van LeCrea multi dies . Ik gebruik ze veel... vind ze heel mooi.



Deze kaart is voor de lopende {2 wekelijkse} challenge bij Polkadoodles .
Deze keer dus het thema Halloween , en je mag alles gebruiken, als het maar Halloween is!

Wie doet er mee?

Dit was hem weer... tot de volgende kaart!

Martine xx













2 opmerkingen:

  1. Ik deel deze getuigenis met partners die lijden in hun relaties omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 3 jaar. Ik probeerde alleen sterk te zijn voor mijn kinderen, maar ik kon de pijnen die mijn hart kwelden niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed wat onderzoek op internet en ik kwam een ​​site tegen waar ik zag dat Dr. Ediomo, spell caster, kan helpen geliefden te herstellen. Ik nam contact met haar op en ze deed een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Zo werden we herenigd en was er veel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ediomo, een krachtige wizard voor oplossingen
    1) krijg je ex-vriendje terug
    2) Breng de man of vrouw samen
    3) Als je nachtmerries hebt
    4) Genezen van hiv en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) De geluksbrenger
    7) De obsessie doorbreken
    8) Geboorte- en zwangerschapsproblemen Neem contact op met EMAIL:drediomo77@gmail.com U kunt ook WhatsAppen +2349132180420

    BeantwoordenVerwijderen