donderdag 15 september 2022

VAN ALLES WAT


Oeps.... jullie hebben nog wat kaartjes van mij te goed !

Totaal vergeten te plaatsen .

Deze eerste is van de Vorige maand , de Halloween aktie bij Tiets'Creatieve Wereld .
Gebruik er spinnen op .. nu heb ik het niet op spinnen maar vind ze zo op een kaart wel leuk. Deze zijn van meneer de chinees { om het zo maar te zeggen , hihihi } en zien er niet eng uit als je ze stanst. Nu heb ik ze van die wibelogen gegeven , gekocht bij de Aktion of de Zeeman , die heeft ze ook. 
Daarna heb ik er een gescheurd stukje papier overheen geplakt , een beetje schuin zodat het net is alsof hij heel boos kijkt . De kaart moest ook nog eens in het zwart/wit/grijs ... nou , is ook wel gelukt .
Dan nog een rand van spinnenweb aan de zijkant , zo hier en daar wat zwart gaas . En weet je wat dat nou is? dat is horrengaas.... je hebt een hele doos vol voor niet zoveel geld ! Dan nog wat bloemen erbij .. om het misschien toch een beetje liever te maken hihihi





Deze slimline is ook voor Tiets'Creatieve Wereld, een maandelijkse aktie.

Thema: Barbeque

Het mannetje wat zo lekker staat te blazen is van Dr. Digi en heet Charcoal Chuck  .


 

Deze hieronder is.. je raadt het al.. ook voor Tiets'Creatieve Wereld.
 thema deze maand : Kerst

Deze keer is de digitale stempel van Twistoon . Hij lijkt haast wel allergisch voor kerst hahaha
De rode kerst poinsetta's zijn van Marianne design.
De kleine lampjes die verstrikt zitten in z'n muts, heb ik vorig jaar bij de Hema gekocht.




Dit is { èèn} van de laatste Aktie kaartjes bij Tiets'Creatieve Wereld , Van de Halloweenaktie.
Gebruik een mummie op je kaart. De mijne is weer van Dr. Digi , 
Plak er nog wat vleermuizen bij en je bent klaar. Achter en om de mummie heb ik wat verbandgaas geplakt. Ook dat is heel leuk spul om te gebruiken.




Dit is dan echt de laatste.... je mag deze maand nog een tweede kaartje maken voor de aktie , maak dan gebruik van een Vogelverschrikker.
Die van mij is van Elisabeth Craft Design .
Het woord erachter is van Dutchdoobadoo , komt van een heel alphabet .
De zwarte glitterpoes is van Tim Holtz {ze hoort bij de heks }



Dit waren ze dan , 
tot een volgende keer en de groetjes ..

Martine













2 opmerkingen:

  1. Hoi Martine
    Je bent druk bezig geweest en allemaal zijn ze even gaaf geworden.

    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik deel deze getuigenis met partners die lijden in hun relaties omdat er een blijvende oplossing is. Mijn man verliet mij en onze 2 kinderen voor een andere vrouw voor 3 jaar. Ik probeerde alleen sterk te zijn voor mijn kinderen, maar ik kon de pijnen die mijn hart kwelden niet beheersen. Ik was gekwetst en verward. Ik had hulp nodig, dus ik deed wat onderzoek op internet en ik kwam een ​​site tegen waar ik zag dat Dr. Ediomo, spell caster, kan helpen geliefden te herstellen. Ik nam contact met haar op en ze deed een speciaal gebed en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing keerde mijn man na 2 dagen terug naar huis. Zo werden we herenigd en was er veel liefde, vreugde en vrede in de familie. U kunt ook contact opnemen met Dr. Ediomo, een krachtige wizard voor oplossingen
    1) krijg je ex-vriendje terug
    2) Breng de man of vrouw samen
    3) Als je nachtmerries hebt
    4) Genezen van hiv en kanker
    5) Krachtige magische ring
    6) De geluksbrenger
    7) De obsessie doorbreken
    8) Geboorte- en zwangerschapsproblemen Neem contact op met EMAIL:drediomo77@gmail.com U kunt ook WhatsAppen +2349132180420

    BeantwoordenVerwijderen